Monday, October 22, 2012

Zon Ulat Buku 23 Oktober 2012

Tajuk Buku : DESTINASI HAJI & UMRAH
Penulis : ABU HASSAN MORAD
Penerbit :PTS ISLAMIKA



Salam 1 Malaysia. Tiga buah buku bakal diketengahkan hari ini dalam Zon Ulat Buku KLfm. Buku pertama, DESTINASI HAJI & UMRAH oleh Abu Hassan Morad terbitan PTS Islamika.

Sebuah travelog haji bergambar, buku ini sangat bermanfaat untuk bakal-bakal haji yang ingin mengetahui lebih jelas meliputi persiapan, ibadah dan lokasi ziarah ke kota suci Makkah dan Madinah.


Semuanya menerusi buku DESTINASI HAJI & UMRAH oleh Abu Hassan Morad terbitan PTS Islamika.



Tajuk Buku : TRAGEDI CINDERELLA
Penulis : AMYLIN ASYIKIN
Penerbit : ALAF 21 - Grup Buku Karangkraf


Buku kedua, sebuah novel karya Amylin Asyikin, TRAGEDI CINDERELLA terbitan Alaf 21- Grup Buku Karangkraf. Kejelitaan dan keanggunan Lisa sering dicemburui gadis-gadis di seluruh Niury Land. Dia hanyalah orang biasa dan tak punya apa-apa, namun dialah Cinderella yang berjaya mencuri hati Putera Airil.

Cinta bagai langit dengan bumi. Namun sebenarnya Lisa punya misi sendiri. Kerana kasih yang kian mekar Lisa tidak sanggup mempersendakan perasaan Putera Airil lalu dia pergi jauh membawa diri. Hidup bagaikan gelap gelita. Putera Airil bangkit mencari Cinderellanya. Bermulalah sebuah tragedi yang tidak disangka-sangka.

Apakah kesudahan kisah cinta mereka? Ketahui selebihnya menerusi novel TRAGEDI CINDERELLA karya Amylin Asyikin terbitan Alaf 21- Grup Buku Karangkraf.

Tajuk Buku : DIARI PEDOMAN NUHA DAN ULFAH
Penulis : NOORJEHAN BAHARUDIN
Penerbit : TELAGA BIRU



Buku terakhir khusus untuk adik-adik, karya Noorjehan Baharudin bertajuk DIARI PEDOMAN NUHA DAN ULFAH terbitan Telaga Biru. Mengisahkan Nuha, seorang kanak-kanak bijak dan cerdas. Hidupnya bertanbah ceria setelah mendapat hadiah misteri pada hari jadinya. Apakah hadiah tersebut? Novel yang tampil dengan saiz comel ini lengkap dengan doa-doa harian untuk diamalkan.
 
Telefon 03-22825445 dan jadi pemanggil pertama dan kedua terpantas dan berikan kata laluan untuk anda memenangi ketiga-tiga buah buku yang diketengahkan minggu ini.


"Amalkan budaya membaca, sehari sebuah buku.. lebih lagi bagus.."
 
- Zon Ulat Buku disediakan dan diterbitkan oleh Julia. Dapatkan kata laluan pada 23 Oktober 2012 jam 12.30tgh.

No comments:

Post a Comment