Wednesday, May 16, 2012

ZON ULAT BUKU 26 JUN 2012

Tajuk Buku : 70 HADIS MUDAH HAFAL MUDAH AMAL
Penulis : Zahiruddin Zabidi & Najah Pauzi
Penerbit : PTS Islamika

Salam 1 Malaysia. Zon Ulat Buku hari ini khusus untuk bahan bacaan si kecil juga ibu bapa. Buku pertama, 70 HADIS MUDAH HAFAL MUDAH AMAL oleh Zahiruddin Zabidi dan Najah Pauzi terbitan PTS Islamika.

Tampil dengan kombinasi kulit depan yang berwarna-warni, buku ini padat dengan illustrasi yang menarik, dan disertakan dengan kaedah mudah bagi mengeja, menyebut dan menghafal hadis. Himpunan 70 hadis ini mudah, ringkas dan senang untuk diamalkan. Bertemakan solat, akhlak, ilmu, kasih sayang, amalan baik, sedekah dan larangan, buku ini pasti menjadi kesayangan adik-adik.

Ketahui banyak lagi menerusi buku 70 HADIS MUDAH HAFAL MUDAH AMAL oleh Zahiruddin Zabidi dan Najah Pauzi terbitan PTS Islamika.




Tajuk Buku : KISAH RASUL PILIHAN
Penulis : Prof. Dr Saedah Siraj
Penerbit : Inteam Publishing

Buku kedua, KISAH RASUL PILIHAN oleh Prof. Dr. Saedah Siraj terbitan Inteam Publishing. Siri Asan &Usin bercerita kali ini mengetengahkan kisah Nabi Ayub, Musa dan Isa. Antara kisah menarik, Nabi Musa dan Istana Firaun, Nabi Ayub Yang Sabar dan Nabi Isa. Bukan sahaja tampil dengan illustrasi menarik, namun buku ini turut menggunakan bahasa rumi dan jawi, sekaligus menambahkan kecintaan kanak-kanak terhadap keindahan jawi itu sendiri.

Selebihnya menerusi buku KISAH RASUL PILIHAN oleh Prof. Dr. Saedah Siraj terbitan Inteam Publishing.

Telefon 03-2282 5445 dan jadi pemanggil pertama dan kedua terpantas dan berikan kata laluan untuk anda memenangi kedua-dua buah buku yang diketengahkan minggu ini.

"Amalkan budaya membaca, sehari sebuah buku.. lebih lagi bagus.."
- Zon Ulat Buku disediakan dan diterbitkan oleh Julia. Dapatkan kata laluan pada 26 Jun 2012 jam 12.30tgh.

No comments:

Post a Comment